Blog bejegyzések

Világ életemben értékesítő voltam. Sok területen dolgoztam, rengeteg tapasztalatot szereztem. Azért kezdtem el weboldalkészítéssel foglalkozni, mert egyreinkább az online világ felé tolódik el az életünk. Hol önként, hol kényszerből történik a változás. Az első dolog amivel szembesülnöm kellett, hogy maga a weboldal igen kis része a webes jelenlétnek. Ahhoz, hogy valóban eredményes legyen a weboldalad, sok feladat előzi meg és később is sok törődést igényel. Szeretnék a segítségedre lenni abban, hogy a láthatatlan de fontos feladatokat levegyem a válladról és a láthatóakat pedig vonzóvá tegyem az ügyfeleid számára.

Ne várj addig, amíg minden tökéletes lesz

Tudod, hogy miért?

Mert az az idő sohesem jön el.

Itt most be is fejezhetném az írást, mert már megfogalmazták ezt előttem mások is, röviden, érthetően.

„Ne várj, a legjobb alkalom soha nem fog elérkezni. Kezdj hozzá ott, ahol éppen most vagy, és használj bármilyen eszközt, ami csak a kezedbe kerül, hiszen a legjobb szer- számokat útközben úgyis meg fogod találni.”

NAPOLEON HILL

 

Láthatóság

Fizikai univerzumban élünk, ami mérhető, érzékelhető, megtapasztalható, látható. Mi is ebben a közegben létezünk, ezért ránk is érvényesek ezek a szabályok.

Nagyon leegyszerűsítve, ha nem látszol, olyan, mintha nem is léteznél. Ha nem létezel, miért keresnének a vevők?

Fel kell küzdened magad oda, hogy látható legyél. A vásárlóidnak meg kell mutatni, hogy nem csak az üzletben vagy személyesen érnek el. Meg kell találni azokat a kommunikációs vonalakat, ahol eléred őket és hozzászoknak ahhoz, hogy az Interneten keresztül is tudnak vásárolni Tőled, vagy igénybe tudják venni a szolgáltatásodat.

Ez egy folyamat, amin végig kell menned, lépésről lépésre.

Hónapokat vehet igénybe, márka építésnél éveket. Nem jó ha türelmetlen vagy. Ha nem jönnek gyorsan az eredmények, akkor csalódott leszel és elmegy a kedved az egésztől. Tudomásul kell venni, hogy nincs csoda weboldal, ami az első naptól hozza a vásárlókat és onnantól kezdve semmi dolgod. Ilyen még a mesében sincs.

Kitartóan kell dolgozni azon, hogy látható legyél a neten, de érdemes, mert stabilizálja a vállalkozásod és túléled a váratlan helyzteket is.

 

Milyen NE legyen a weboldalad?

Nem kell, hogy tökéletes legyen az első pillanattól a honlapod. Az alapvető funkciók meglegyenek, kezdd el működtetni, termeljen, tesztelni kell a weboldalt. Nézni kell a statisztikákat. Ki kell tapasztalni, hogy mit néznek meg az érdeklődők. A képeket, szöveget, terméket cserélgetni kell, de egyszerre csak egyet, hogy látható legyen a különbség.

Nem kell, hogy mindent bele zsúfolj. A boltba sem tudsz egy kamion árut berakni, ha csak egy raklappal fér el. Ha túl sok mindent akarsz megmutatni azzal az ellenkező eredményt éred el. A vásárlók és érdeklődők sokáig nézelődnek a weboldalon, majd vásárlás nélkül tovább kattintanak. Elvesznek a rengetegben.

Nem kell, hogy túl sok kép, díszítő elem legyen benne. Elvonja a figyelmet a weboldal lényeges elemeiről. 

Ne egy hobby informatikussal készíttesd a weboldalad. Lehet, hogy szép lesz, de nem biztos, hogy ismeri azokat a beállításokat, amitől eredményes lesz az oldal. Ezek nélkül olyan az online üzleted, mintha kinyitnád reggel a boltot, bemész, mad magadra zárod és nézegeted a polcon sorakozó rengeteg árut. Fantasztikusan szép és jó termékek, de senki nem fogja tudni, hogy nálad kapható.

 

Kérdésed van?

+36501343004